miercuri, 9 decembrie 2009

Panza de paianjen.

"...si nici nu vreau sa ma despart de el pentru ca poate il iubesc, zic poate, nu stiu sigur, doar e tovarasul meu de atatia ani, ce naiba, exista o ramasita de duiosie pentru anii astia, desi daca as fi rea, si de ce sa nu fiu, ar trebui sa ma amuze dragostea pe care i-o port lui Mihai, e cam asa cum imi iubesc pantofii ca sunt acolo in picioare, am nevoie de ei sa nu-mi intre praful drumului printre degete, sa nu ma ranesc, cam asa cum imi place casa mea si micile tabieturi, cam asa cum iubesc trandaveala dupa-amiezilor de duminica sau perna pe care-mi asez noaptea obrazul, si mi-e drag de el ca de tot ce exista in jurul meu, cu deosebirea ca lucrurile nu respira, nu pun intrebari, nu cer raspunsuri. "



Nopti orientale 2 - Zully Mustafa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu