marți, 18 ianuarie 2011

Pentru ca.



Si postez pt ca sunt fericita. De ce sunt fericita? Pentru detalii.Pentru multe detalii.

Pentru ca am stat la un ceai placut cu 2 colege de liceu si am simtit ca mai exista oameni, pentru ca mi-era dor si vroiam de mult sa fumez iar acum am reusit, pentru ca nu am crezut la fel ca alte zeci de oameni ca voi promova examenul de azi si l-am reusit chiar cu 7, pentru ca am vorbit cu el si am realizat ca inca imi face placere, pentru ca ma bucur pentru el ca a reusit o chestie pe care si-o dorea de mult, pentru ca am avut o satisfactie putin machiavelica atunci cand am auzit aventuri prin Bucuresti ale femeilor de la sate:)), pentru ca maine vine tata, pentru ca am vorbit si cu el si am simtit prin forma lui caterincoasa ca imi tine pumnii la examene si ca ma asteapta sa ne vedem, pentru ca am vorbit chiar si cu el si e acolo asa cum e de cateva luni incoace , pentru ca nu mi s-au rupt unghiile de vreo 3 saptamani, pentru ca ...se intampla multe, unele mai mici altele mai mari care insumate merita. Merita spuse, merita savurate.

Pentru ca pot.Pentru ca vreau.Pentru ca merit.

Si barbatii stiu din cand in cand sa faca o femeie sa zambeasca.


Imi place: http://www.youtube.com/watch?v=a0p_x416sa0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu