sâmbătă, 26 februarie 2011

Vreau o lamaie.

Mi-e scarba. Ce oameni ieftini ! Ce nevoie stupida de afirmare/confirmare a potentei ! O nevoie de altfel perfect de inteles daca privim din perspectiva unui om acoperit de frustrari. Si cu toate astea...mi-e scarba...

Cum?! Deci ..cum ?! La ce dumnezeu mai ai nevoie de punerea publicului la curent? Simplul accept de atunci al ei n-a fost suficient pt a-ti gadila orgoliul sau ce o mai fi prin tine?

Sau poate te-a atacat atat de tare adevarul spus frontal, incat ai resimtit o nevoie acuta de a impartasi audientei ce ai reusit tu sa faci? Nu mai simplu te chinuiai sa faci ceva bine si astfel scapai de o galeata de frustrari si complexe?

Si te mai intrebi de ce nu esti fericit , sau macar multumit, de ce nu te vrea, de ce te lasa, de ce insira nemultumiri si reprosuri ..Uite tocmai de asta. Pentru atitudinea ta ieftina, pt gesturile tale ce ar provoca scarba pana si cele mai raioase broaste de pe fundul unui lac dintr-un loc uitat de lume.

Daca iti alinti ego`ul in asa fel cand vine vorba de o persoana care la urma urmei iti e indiferenta, imi dau seama cum faci cand vine vorba de cineva caruia nu`i e rusine/scarba/etc sa iasa cu tine pe strada. Ai atitudine de vierme..Ma bucur ca nu te-am acceptat din nou.

Tot ce faci tu e mult prea ieftin pt standardele mele, de fapt..pt orice standard al unei fiinte in care exista bun simt si o minima decenta.

Esti ieftin cu totul. Ramai in conul de umbra, ca acolo iti sta cel mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu