miercuri, 14 decembrie 2011

He builds every day for me a Lego house.




De ce m-ai sunat ???!!!


Imi era atat de bine fara tine. Cunoscusem linistea, multumirea, zambetul constant ..cunoscusem pe cineva care imi stersese prin tot ce facea ceea ce tu nu stiai sa vezi..Vai, te-a traznit brusc o curiozitate nebuna sa stii ce mai fac, sa ma intrebi cum mai e viata mea " sociala " .. Eh, uite ca e buna, orbule ! Uite ca altii au vazut, au vrut, au luptat si..au avut . 

Tu ? Nimic. Multime vida.

Sterge-ma din agenda, din orice lista, din tine. Pleaca.


Doamne, si imi spui cu atata nonsalanta ca " nu am mai vorbit de ceva vreme ". Pai da, mai omule, si daca nu m-ai fi sunat acum, ar fi devenit " multa vreme " acel " ceva vreme " . In continuare, nu vezi, nu stii, nu simti. Vii doar sa ..vii.

Cum pot fi unii oameni atat de orbi ?!  Cum pot unii oameni sa tanjeasca atat dupa un rau ?! 


Voiai sa ma vezi weekendul asta ..Hmm, emotionant ... Si eu am vrut sa te vad un an de zile . Weekendul asta sunt cu EL, cu acel el care imi dedica tot timpul lui, care ma face sa zambesc, care lasa copilul din mine sa aleaga orice jucarie si sa se bucure de ea ore in sir , cel care lasa femeia din mine sa fie doamna pe care si-a dorit-o mereu alaturi, cel care..da, care lasa curva din mine sa i se arate doar lui ..cel care la 12 noaptea imi spune cu drag de fiecare data " buna dimineata, iubire "

 ( As vrea sa nu mai simt ce simt cand aud de tine.  )  




Si totusi, EL e cel care ma elibereaza in fiecare zi si in fiecare noapte de mii si mii de ori .

 * And it`s dark in a cold December,
     but i`ve got you to keep me warm . *  

2 comentarii:

  1. damm oare cat pot sa accept si eu realitatea si sa nu mai traiesc in trecut...mi-ai deschis putin ochi :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur emma ..sper sa primesti in viitor exact ce meriti si ce iti doresti :)

    RăspundețiȘtergere