vineri, 13 noiembrie 2009

Azi..sau maine..sau ieri...

Un moment dintr-o zi...o zi ca oricare alta...Aceleasi prietene, aceleasi probleme, aceeasi existenta dilematica, dureroasa, nesuferita chiar...ah..atat de limitata involuntar din cauza celor din jur ...


" - Cat ma enerveaza ca nu pot sa-l caut...
- Haide ! Da-i un semn !
- Nici mie nu mi-ar conveni sa-l bombardeze o fata pe iubitul meu, cu care locuiesc, cu sms-uri...
- Mda...De ce mereu trebuie sa ne gandim la ceilalti ?
- Si eu detest senzatia asta, dar...
- La naiba cu viata asta !
- La naiba cu sentimentele ! ...
- Stii, de fapt plang...E ziua aceea pe luna...Vreau sa mor ...
- Pare rau, mi-am facut pofta cu coliva . "

Si inca o data..pentru a mia oara de fapt...isi creionasera un zambet fragil pe chip una alteia...in pofida problemelor, in pofida oprelistilor...Aceasta schita exista pe fata lor...chiar si pentru cateva clipe...Si era minunat ! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu