sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Passion.

Mi-e pofta. Nu am mai facut nimic de mult. Nici macar singura.Dar, tocmai asta e problema: NU VREAU singura. Vreau sa simt caldura unui trup masculin, sa ma pierd intr-o pereche de brate care sa ma faca sa tremur, sa simt o respiratie calda si usoara langa urechea mea care sa trimita prin corpul meu cele mai fine vibratii..fine, dar cu o destinatie precisa: ORGASMUL . E atat de mult ce vreau eu? Sau poate tocmai oprelistile mele "de fata model" fac dintr-un lucru atat de normal o fantasmagorie?

Ce urat...Nasol moment, nasoala senzatie...Nici macar nu mai vreau sa-mi selectez cuvintele. La urma urmei , de ce ar trebui sa dau o forma speciala la ceva ce e atat de normal ? Vreau apropiere, vreau mangaiere, vreau un barbat ! Nu punct, semnul exclamarii ! Pentru ca mi-e poftaaaa !

Cea mai proasta decizie : sa ai bun-simt, sa respecti lucruri care au fost intr-atat incat sa iti faci rau singur...Uneori mi-ar placea sa ma pot desprinde de gandurile mele de fata cuminte, mi-ar placea sa nu mai doresc atata sa fiu fidela si sa nu ranesc pe nimeni, cand eu la randul meu sunt ranita...atinsa cred ca e totusi cuvantul potrivit..daca nu de realitati, macar de banuieli. Si..hai sa revenim..ca am deviat.. MI-E POFTA ! ..dar..revenind..alteori..imi da o stare atat de buna faptul ca sunt o fata cuminte, faptul ca printre atatea tar** mai sunt si fete de buna credinta care nu s-ar duce cu altu` nici daca ar fi in pofte maxime, nici daca si-ar dori macar cu gandul o experienta noua ...Sunt totusi mandra de mine ! DAR ..poftele raman ....


PS: vreau .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu