joi, 21 ianuarie 2010

ador.

Tuamne cat ador sa fie alb in jur. Cata fericire explodeaza in mine cand aud la tv "cod galben de ninsori in sudul si sud-estul tarii". Si ce`mi mai place cand se prelungeste codul . Imi aduce aminte de copilarie iarna asta. Eram mica..sania era atat de mare pe langa mine, insa mereu se gasea cineva sa traga firavioara fetita...si aveam o caciula mare, mare , aproximativ ca cea alba de acum ...si adoram sa ma joc in zapada pana gafaiam, ceea ce se intampla destul de repede avand in vedere ca niciodata n-am fost vreo subtirica.

Stiu ca sunt rea, dar ador sa vad masini ramase prin zapezi, troleibuze ce derapeaza, lume ce se inghesuie la metrou ca la unica solutie salvatoare, oameni inarmati cu lopeti ce muncesc din greu sa scoata la iveala cate o masina parcata.E iarna fratilor si trebuie sa o simtim ! Doar nu vreti sa avem 15 grade in mijlocul lui ianuarie. Pai ce`i asta ?! Ei dracie !

Haha si stii ce-mi mai place? Sa vad cate o piti care dardaie din toate incheieturile, dar nu si-ar pune in veci o caciula pentru ca i se strica podoaba capilara si nu mai poate sa si-o falfaie la fiecare incercare de-a fi feminina. Sau acei masculi feroce, care pentru a li se vedea posteriorul sau mai stiu eu ce comoara ascunsa umbla la destule grade cu minus in bluza de trening. Ah si ce-mi place cum se chinuie , cum tremura ! Ahhh ! Congelati fratilor daca va chinuie fashionul ! Tuamne si ce-mi plac urechile lor mega-rosii, gata sa se desprinda de cap degerate . Hahaha ...MAXIMMMM am spus ! :))))




Asta a fost bradul Bucurestiului din iarna aceasta. Atat bun gust incat am ramas socata, sincer. Nici macar o mie de beculete albastre? Nici macar alta mie ciclam? Nici macar cateva zeci de culori de globuri si beteala ? Pff... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu