miercuri, 6 ianuarie 2010

Retrospectiva in viitor.

Am dormit pana la 9.Pff..si totusi, ochii mi se inchid.Lupt sa ii tin deschisi pentru ca stiu ca urmeaza o noua zi. Una la fel de grea ca cea de ieri, la fel de incarcata. Sunt in pre-sesiune. Ma simt epuizata si nu pot sa spun ca am facut mare lucru. Cred ca ma oboseste ideea...ideea de a constientiza gigantesca suma de indatoriri ce ma copleseste intr-un timp atat de scurt. Am senzatia ca toate sunt pe capul meu.Stiu ca nu e asa, stiu ca si pentru altii e greu , dar...

As vrea sa revin in vacanta...sa stau la luungi taclale, sa ma joc in cafeneaua si in ferma mea fara sa stiu ca am un scurt timp la dispozitie pentru acest tabiet al meu, sa ma gandesc doar la bradutul meu care sta inca frumos impodobit in sufragerie , desi cica de Boboteaza se desface, sa ma mai gandesc la cat de mult imi place parfumul meu...parfum care ma face sa ma gandesc la o persoana, la acea persoana de la care iti doresti mai mult decat un salut si un sec "ce mai faci?" , dar de la care stii ca nu va veni niciodata ceva mai mult...

Vreau timp pentru mine. Nu mi-a ajuns vacanta. De fapt, cred ca doar cea de vara simt ca imi ajunge cu adevarat. Ah..si ce putine vacante mai vin pentru mine..Schimb prefixul, cresc, depasesc momente, parcurg etape..si ajung sa am concediu - si ala foarte putin pe an - , sa ma gandesc ca trebuie sa calc, sa spal vasele mereu, sa ma duc la cumparaturi si cate si mai cate..


Dar si cate momente speciale simt ca ma asteapta...Nu stiu de ce, dar simt ca vor aparea schimbari ce imi vor placea al naibii de mult...

Poate peste cativa ani voi ajunge si eu sa aleg un parfum pentru cineva. Pentru acel "copil" ce va visa mereu sa il ating..iar eu voi ramane totusi in sfera mea...fara nimic mai mult catre el decat un "buna" sau un simplu "ce mai faci ?" ...iar el..El se va gandi la mine...isi va dori mana mea in a lui..mirosul meu pe pielea lui..Dar nu va fi asa . Pentru ca ..probabil nici nu-mi va trece prin minte ca isi doreste asta..pentru ca...probabil nu voi avea ocazia niciodata sa aflu cat si-a dorit..Sau poate...il voi face fericit...Nu stiu...Poate el va avea taria sa spuna...Poate nu va avea atatea lucruri ce il impiedica..Poate..sau poate nu..totul..sau poate nimic...



P.S. : Imi mai incalzesc o cana de lapte. Cana mea . Iar esti langa mine. Te iubesc !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu