marți, 2 februarie 2010

Ça sert à réchauffer les coeurs.

Da, bai Danette, si uite ca am ajuns sa am si eu un post de ziua mea.

Nu stiu daca pentru prima oara..nu cred, totusi...dar astazi am inceput sa realizez foarte bine cat de mult conteaza sa mai existe persoane care sa te surprinda. Stii, cand vine ziua ta iti doresti mai mult ca niciodata sa ti se confirme cat contezi pentru ceilalti, sa te caute sa iti exprime chiar si prin aceleasi cuvinte banale ..."la multi ani" ...un gand de bine indreptat catre tine...Dar nu intotdeauna se intampla ca persoanele pe care le asteptai intr-un fel sa te caute, din diverse motive care nici macar nu conteaza , sincer. Stii ceva? Totul se invarte in jurul unor motive, explicatii, scuze eterne...

Si atunci...PUF...apar din senin oameni la care nu te-ai fi asteptat...poate pentru ca nu va leaga prea multe sau poate pentru ca va leaga mai multe decat realizezi tu...si iti spun niste vorbe calde si iti ureaza din suflet mult bine...cu tot ce poate el insemna. Sunt si oameni care iti gresesc cu o zi sau doua ziua de nastere, dar apreciezi ca s-au gandit la tine si realizezi cat sunt de dulcici prin simpla lor infantilitate dulce..prin acel spirit aerian care s-a chinuit sa tina minte ziua ta , dar..nah...a gresit si el cu cateva ore..ca doar nu mai era mult pana la 12 noaptea ?! :)).


Eh astea sunt momentele spontane, momente naturale, stari de bine rezultate din chestii neasteptate..care inseamna atat de mult...incat poate cei care le-au provocat nu realizeaza..dar..eu stiu...simt..daca nu sunt iubita de toata lumea, macar stiu ca multi se gandesc la mine azi..mai multi si mai frumosi decat ma asteptam eu..


PS: Asta e un post asa la inceput de zi a mea...E 10:48....To be continued .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu