luni, 18 iunie 2012

Foc la orizont. Arde


Priveste-l cum aluneca usor. Urmareste-i indeaproape plimbarea pe trupu-mi incins...Urmareste-i salturile si  frecarea in timp ce strabate toate curbele-mi chemande... In liniste coboara putin cate putin..se prelinge nesatul, intarind extremitati..deschizand orificii spre pofte greu de stavilit. Nu-l lasa singur. E mic si stangaci in miscari. Ajuta-l, mergand tiptil cu limba in urma lui. Pierde-ti moliciunea buzelor pe intinderea carnii mele . Priveste-l cum treptat dispare. Fii insa un tatic grijuliu..tandru..si ramai la capatul toboganului sa il prinzi din coborare..Intredeschide usor buzele si lasa-ma sa-ti simt respiratia protectoare..Primeste-l cu atingeri ferme, dar totodata moi... Nu vreau sa te mai saturi. Nu vreau sa-mi lasi dorintele sa fuga iar. Ramai aproape si bucura-te de prada ce-o ai in gheare, fara intrebari suplimentare, fara raspunsuri necesare... Priveste-ma de-a-ntregul.. Simte-mi tanjetul..citeste-mi-l in fiecare spasm al trupului agonizant...Saruta-mi usor pantecul..saruta-mi usor pielea cu porii puternic marcati..Usor si lin..Ca o boare ce doar imi alinta simturile..Din ce in ce mai apasat..Accelereaza-mi bataile inimii in ritm cu atingerile tale..Insotit de gemete cand usoare, cand strigatoare la cer, bucura-te de mine..de tot ce iti pot oferi..Si lasa-ma sa imi amintesc cum se simtea cand fara griji ma puteam pierde printre maini ferme..printre atingeri debordand de masculinitate...Ratacindu-ma de-a dreptul sub parfumul de barbat dorit..printre bratele tandre de  mascul insetat..prin spatiile mocninde de dorinte sfasietoare..Priveste-l cum se topeste..Priveste-ma cum scot aburi de dorinta ..Asculta-mi portativele pline de note si..priveste-ma cum ma topesc la randul meu...

2 comentarii: