duminică, 10 iunie 2012

Miros iubire in fiecare atom al camerei mele.

Azi nu. Azi nu ma intereseaza ca sunt 80 de grade afara, ca se voteaza, ca se da bacul, ca are loc cine stie ce fenomen astronomic sau miscare tectonica in Vrancea sau in Italia sau mai stiu eu unde. Azi ma bucur de mine, azi ma iubesc, ma ridic in slavi, ma dau in leaganul agatat de un norisor, imi falfai picioarele in nemarginire, lasand aerul racoros sa-mi mangaie talpile. Azi ma imbrac cu cel mai frumos sutien si cei mai frumosi chilotei si dansez in bataia aerului conditionat, simtindu-ma in varf de munte, rostogolindu-mi bulgarele de fericire prin zapada pura din Carpati. Azi sunt incoerenta, sunt dincolo de limite si dincoace de fericire. Respir multumire, inspir miros de fum aromat din focul in care cu putere am aruncat lista de frustrari ce mi-a adus-o ultima perioada, expir zambete, rasete, fericire. Azi nu sunt multumita ca imi sta parul nu stiu cum sau ca unghiile au in sfarsit nuanta dorita sau ca picioarele fine miros a crema mult dorita, azi nu sunt doar atat, azi sunt fericita. Ca exist, ca nu ma limiteaza la distractie niste kilograme in plus sau faptul ca pe tocuri ma uit de sus la tot, ca trimit involuntar la colt tipe aratoase si scot pe ringul de dans tipi plictisiti de sexoase de carton ce sprijina niste tocuri, o rochita scurta si un pahar ce li se urca la cap de la prima inghititura. Fericita ca ma iubesc, ca stiu sa iubesc, ca am ce si pe cine sa iubesc. Azi ma laud, ma laud si cand termin, incep sa ma laud. Pentru ca merit, pentru ca pot, pentru ca vreau, dar mai ales pentru ca fruntea sus si privirea mandra si sincera nu mi le poate sterge nimeni. Pentru ca am suisurile si coborasurile pe care le intampina orice om normal, pentru ca poate nu sunt cu prea mult diferita de traiectoria altora, dar totusi ma bucur de suisuri cu disperarea si setea cu care muncesc si atunci cand vreau sa fug cat mai repede de coborasuri. Pentru ca tin la gramatica si corectitudinea limbii romane, pentru ca stiu sa iti transmit ce vreau fara sa par o analfabeta, pentru ca sunt impulsiva, dar nu proasta, acida, dar nu nesimtita, pentru ca nu am rabdare, dar lupt sa ma controlez uneori, pentru ca as putea rade ore in sir pana te-as aduce la disperare, dupa care seara ai realiza totusi ca ti-am inveselit ziua, pentru ca pot fi atat de serioasa incat sa ma intrebi ce e cu mine, ca parca nu sunt eu, pentru ca stiu sa vad, nu doar sa privesc, pentru ca imi place sa cred ca inteleg destule si ca nu doar le aud, pentru ca..si pentru ca..., dar mai ales pentru ca.

Azi sunt fericita, rad si plang de fericire, tac si urlu de fericire, dansez in varful patului, cat si pe gresia rece. Azi iubesc pana in interiorul cel mai adanc al viscerelor. Pe singura persoana pe care, oricat ar gresi, nu ma pot supara , pe singura persoana pe care, oricate tampenii ar face, nu as putea s-o parasesc. Pe mine :).

O duminica orgasmatica sa ai, suflete de pui de geniu! Chiar daca te-as ucide de mii de ori, de aceleasi mii de ori te-as pastra viu. VIU.




7 comentarii:

  1. Frumos..zile de genu' sa tot fie!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. azi ai fost acel tu pe care iti este dor sa il ai uneori, sa fii asa, sa nu iti pese de nimic, sa faci parte din rebeliunea adolescentina:)) asa am fost si eu ieri...prea mult chiar :-s X_X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cam trecut cu ceva ani de adolescenta, dar oricum..e o zi superba!:) Si a fost o noapte si mai si. :P

      Ștergere
  3. Foarte bine exprimata fericirea ta! :D

    RăspundețiȘtergere