miercuri, 24 noiembrie 2010

Cuvinte insuficiente.

Imi place cum ma simt azi. Sunt singura acasa, cu cartea in mana din care citesc cu sete intre pauzele facute doar pt a schimba melodiile ce le ascult pe youtube, cu o senzatie usoara de foame, dar si cu lenea de a`mi parasi scaunul moale . Liniste. Da, sunt linistita, sunt de un calm ce nu prevesteste o furtuna, ci care doar concluzioneaza niste zile tumultuoase.
Verificam facebookul  pt a mia oara in durata unei  secunde, cum fac de obicei, si ..surpriza..am primit o floare. O floare frumoasa, colorata, stralucind a dor, a dorinta, a vise. E de la EL . Mi-a trimis-o gandindu`se la mine cu intensitatea cu care tropaiesc si gandurile mele referitoare la el, mi-a oferit`o inchipuindu`si ca mi`o inmaneaza personal, asa cum il stiu ca si`ar dori sa o faca. Iti multumesc . Azi chiar ma simteam bine, dar ..mi-ai atins pt a suta mia oara sufletul si ma simt..foarte bine . Bine nu mai e cuvantul pt mine.

Savurez momentul asta intocmai cum as bea acum o cafea buna ( cu mirosul acela pregnant , cu gustul care imi face papilele sa explodeze ca la orgasm intr`un val de saliva ), intocmai cum as fuma acum minim jumatate de pachet de tigari alaturi de prietena mea,  pe o banca intr`un parc, unde nu am fost niciodata, cu un autobuz cu care nu am mers niciodata.

Doamne ! Prin pori , simt un du-te – vino al unui sentiment, al unei stari pe care nu pot si nici nu cred ca vreau sa le denumesc in vreun fel . Vreau doar sa le simt si sa nu ma sperii in nici un fel de ele la simplul auz al numelui lor. Azi sunt o anonima., ma simt deconectata de lume, de viata, ma simt departe de superficial, de cotidian, de orice banalitate. Azi sunt eu , cu mine, cu ce simt legat de cineva care ma duce intr`un alt timp, cu EL



 “ Que me importa lo que digan
Lo que piense tanta gente (Fuerte! )
Si tu crees que tu puedes …“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu