joi, 11 noiembrie 2010

Franturi .

Este , cred, pentru a cincea oara in ultimele zile cand dau click pe "post". Si de data asta, sper sa reusesc sa scriu ceva fara a da cancel din nou.

Imi place ca sunt singura acasa. N-aveam starea necesara pt zambete false si raspunsuri monosilabice la intrebarile dornice de raspunsuri exhaustive ale mamei. Ea , saraca, e bine intentionata si insetata "de" mine , dar eu ..Azi nu !

Azi am decretat greva in fata societatii. Azi sunt doar eu cu mine si eventual multe cani de lapte pe langa mine, o muzica "simpateca" si multe ganduri. As fuma si o tigare, dar ..e criza deci..e traista goala.


Pingu, mi-e dor de tine mai mult decat ai putea crede !   ...Ce pot spune mai mult? Ce pot auzi mai mult de atat? Si..mi-e dor . Mi-e dor, mi-e sete, e pofta de tine, sunt ganduri cu tine, sunt amintiri ..tot cu tine...e dorinta !

Macar e o toamna frumoasa. Sunt frunze multe colorate , cum n`am mai vazut din copilarie. E cald..e placut..e primitor. Imi place Bucurestiul in zilele astea de toamna fara ceata. Chiar imi place orasul meu. Iar fraierii care aduc mii de reprosuri capitalei o fac pt ca nu stiu s`o citeasca. Te iubesc Bucuresti ! Ce as fi eu fara sirenele asurzitoare care fac sa nu mai aud nimic in telefon de fiecare data cand vorbesc cu oricine? Ce as fi fara politistii inutili si fluierasul lor mirobolant din intersectie? Ce as fi fara indienii care canta an de an , vara de vara fix aceleasi melodii pe platforma? Ce ar fi viata mea fara vecinul meu divin de deasupra si atelierul lui de tamplarie deschis acasa , ce raspandeste melodii sublime de ciocan si bomfaer ( sau cum mama lui s`o scrie corect) de cate ori este amiaza si vreau sa dorm ? La naiba ! Te iubesc Bucuresti (inca o data ) !

Si totusi ...ce fac mai departe? Fuckin` life and mens and ..multe altele . Incalcite itele astea , pff...Rusine sa le fie !

Doamne, ce bine e acasa :X ..cand altii sunt la facultate, la serviciu, prin tara ...!

Semnat : "o grasuta perversa" :">

2 comentarii: