miercuri, 24 noiembrie 2010

Eu, tu si....restul lumii.

~ No quiero llorar.
No quiero sufrir
No quiero pensar.
Me hara recordar ~

Mi-e dor de tine.
E putin spus. Ochii se acopera de lacrimi cand citesc ce-mi scrii, pielea se face de gaina cand povestesc despre tine, plang de-a dreptul cand iti aud vocea, tremur si bubuie inima ca tobele la defilari in toate cazurile de mai sus.

Nu vreau sa recunosc. Imi neg chiar si mie pt ca nu e sanatos, nu e bine..nici pt tine , nici pt mine ! Dar mai da`le in pu*a celor care au asa ceva de lucruri sanatoase , bune si alte adjective d`astea superficiale, inutile si cretine ! Vreau sa ies pe balcon acum, noaptea, in frig, dezbracata, goala de orice ar putea ascunde vreo parte din mine..si asa, in goliciune completa, sa urlu ca un animal in capcana : TE IUBESC !  TE IUBESC !  TE IUBESC !  TE IUBESC !  TE IUBESC !  TE IUBESC !  


TE IUBEEEEEEEEEEEESC !

Abia
astept sa te intorci, sa te pot suna la orice ora din zi si din noapte, sa tremur la auzul vocii tale, sa`mi fie cald stiindu`te in tara, sa plang de fericire dupa ce inchid pt ca te`am cunoscut, pt ca te cunosc si pt ca nu ne vom uita curand !

En garde putycat. Sau pe limba noastra, "mi`e dor in draci de tine pui ! " .

Sper sa se intample curand.Ceva.Orice.Cu noi.

Un comentariu: