miercuri, 19 octombrie 2011

De azi, ma dezbar complet. E zambet, soare si iar zambet.

Ador melodia asta . Fara legatura. Dar e melodia diminetii mele.




Alerg..alerg cu pasi nehotarati intre acalmie si paroxism..Cu toate ca punctele terminus sunt cunoscute, pe drum ma pierd..Ratacesc in cautarea eului..Nemernicul, s-a volatilizat...Intind mana sa-l prind, mereu am senzatia ca sunt aproape de el, ca mai am atat de putin pana sa-l ating si cand rasfir degetele..e fum. E doar iluzie ...Prin pori  arunc particule imunde de amintiri..expir ce nu-mi trebuie, inspir ce-mi face bine..Inspir strangerea de mana a unui suflet drag, expir atingeri false, inspir un licar imuabil de acuratete din partea sufletelor apropiate, expir iluzii false vandute de un actor grabit , inspir cuvinte limpezi, expir vorbele spuse in fata a mii si mii de buze doar pt un spectacol reusit . Stii ce ma bucura ? Ca am cunoscut linistea deplina..Nu credeam ca impetuozitatea raului de munte ce curge in mine ar putea fi domolita ..Si uite ca a fost. Si a fost bine. Macar senzatiile raman, cand realizezi ca sub un aparent diamant se afla doar grafit ..Nu acuz, nu judec ..Nu am acuzat, nu am judecat..Asta m-a ajutat sa-mi fie mult mai usor. Nu am sa neg ..ce afisez inca nu este eul autentic, dar in curand va fi..Mai am nevoie de inca o suma de particule cromate ce-mi intaresc perceptia si convingerea..oh , si la asta te pricepi cel mai bine..si gata..Etericul va prinde consistenta . Am mai pastrat cateva zile-n suflet, minte si alte cele niste bucati de fericire ..cladita nu mai spun cum , nu mai spun de ce..de fapt nici n-as sti de ce..Dar de azi, e totul gata..Am deschis pumnul in care mai tineam adunate niste mici si mari momente si ..le-am lasat sa se scurga printre degete. Ca apa, s-au prelins in viteza catre pamant si de acolo..mai departe..s-au tot scurs pe trotuar ..alert..pana la prima gura de canal..Si le-a inghitit. N-a mai lasat nimic.

PS: Pt ca exista oameni calzi si suflete fierbinti, vorbe bune, limpezi, atingeri tremurande si respiratii curate..ma bucur. Zambesc. Am reasezat in pagina lista de prioritati..am dat un empty recycle bin caci nu-si mai avea rost conservarea si..Zambesc. Azi zambesc deschis, curat, din suflet. Inchin in cinstea mea o cana de lapte cald .

2 comentarii: