luni, 17 octombrie 2011

Warm touch.


Nu era nici locul, nici momentul, nici ..nimic..Insa, m-am asezat langa tine pe patul de spital si fara nici un cuvant, m-ai strans atat de tare in brate incat pt cateva secunde am simtit ca imi pierd tot aerul ..Nu mi-ai spus niciodata ca tii la mine, nu ai avut niciodata vreo iesire sentimentala....dar intotdeauna ti-ai pastrat coloana vertebrala ..si am apreciat asta mai mult decat orice altceva la tine..Insa, de data asta, ..a fost altfel . Pierzandu-ma in bratele tale, nu realizam daca esti acelasi pe care il cunosteam de atatia ani sau..altcineva. Am simtit ca ai pus in acea imbratisare toata caldura ta..ma priveai cu ochi parintesti si calzi, dar in acelasi timp, cu ochi de mascul incins , ce dezbraca din priviri orice prezenta feminina ce paseste in juru-i, dar care se opreste de la mai mult dintr-o suma de principii. Nu stiam ce sa inteleg, ce sa spun..De aia am tacut. Am stat cuminte la tine in brate, m-ai pupat pe par  si..mi-ai spus incet un " Multumesc ". Nu era nevoie..Stiai ca voi fi acolo. Asa era normal. Pt ca esti ceea ce inseamna un barbat, eu iti multumesc. Insanatosire grabnica !

PS: http://www.youtube.com/watch?v=gnhXHvRoUd0&feature=relmfu

Un comentariu: