vineri, 21 octombrie 2011

Today mood: piromana.

Taste the love
The Lucifer's magic that makes you numb
The passion and all the pain are one
You're sleeping in the fire .





Are cineva niste lemne suplimentare? Le dau inapoi înmiit .. Azi vreau un foc mare, inalt..cum era in taberele din copilarie..Vreau sa fiu mistuita ..Vreau scanteile sa-mi joace in picioare sufletul..sa-l prinda intr-o hora ametitoare..Azi, apara-ma de altii, dar impinge-ma in abisul ce-l reprezinti ..Uita-te in ochii mei cu privirea-ti demoniaca si savureaza-mi focul intern ce pronunta raspicat doar numele tau ..Nu te uita in stanga si in dreapta, azi ..limiteaza-ti universul intre C si A ..Si mai arunca un spray in foc din cand in cand..Sa se inalte flacarile, sa trosneasca, sa miroasa a dorinta..sa arda hormonii, sa se netezeasca adanciturile scoartei cerebrale..Arunca-mi mintea intr-un colt si las-o acolo incatusata...Elibereaza-mi sufletul printr-o orgie a simturilor..Azi nu exista " nu " ...Azi nu gandesc,  doar simt. In mijlocul campului deschis, sa fim doar eu ..tu si ..focul. Cerul sa fie invidios pe festinul nostru, pamantul sa se cutremure la vibratiile puternice ale sufletului meu ce azi isi ia revansa..Nu mi-ar pasa de sus ..de jos..stanga sau dreapta..nord..sud..vest ..est..La urma urmei, ce sunt astea? Simple adverbe ..Cuvinte goale daca nu ar exista acel punct fix ..de reper, datorita caruia sa prinda si ele esenta, nu doar contur..Azi, arde-ma complet..Devino-mi punct de reper in acest univers atat de mobil..Fii singurul lucru fix ..si iti jur, nu mi-ar mai trebui nimic ..Nu vreau si maine si poimaine si peste o luna, doua, cinci..Nu ma intereseaza ce o sa faci si cui si cum dupa ce gongul va bate 12 noaptea..Dupa ora aceea, spectacolul nostru va fi terminat..Insa, pana la ora aceea, vreau sa fiu foc..vreau sa fii lemn, bricheta, combustibil..tot. Vreau sa-mi fii tot, vreau sa-ti fiu tot.Azi am gasit resursele..Sa nu te sperii daca la sfarsitul zilei, iti voi sopti cu lacrimi in ochi " Te iubesc "..Si sa fii sigur ca sunt sincera . Voi fi pus in vorbele acelea tot focul pe care mi l-ai oferit si pt care iti multumesc nespus..Voi aseza in acele 2 vorbe tot curajul care mi-a trebuit pt a te chema, toata dorinta pe care ai trezit-o in mine, multumesc-ul pt ca ai stiut cum sa-mi alungi ratiunea trimitand-o in decorul zilei de maine, multumesc-ul pt ca ..ai fost acolo si chiar pt putin timp, te-am simtit . Si da, azi vreau sa simt, nu doar sa aud..sa citesc ..sa aud..sa citesc..

PS: http://www.youtube.com/watch?v=XAVzrlzI1ZU&feature=related . Inca nu-mi vine sa cred ca-mi place melodia asta ..




2 comentarii:

  1. Ultimul paragraf ... " Voi aseza in acele 2 vorbe tot curajul care mi-a trebuit pt a te chema, toata dorinta pe care ai trezit-o in mine, multumesc-ul pt ca ai stiut cum sa-mi alungi ratiunea trimitand-o in decorul zilei de maine, multumesc-ul pt ca ..ai fost acolo si chiar pt putin timp, te-am simtit . Si da, azi vreau sa simt, nu doar sa aud..sa citesc ..sa aud..sa citesc.. "

    Din punctul meu de vedere, este cel mai bun inceput pentru o capodopera :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh..cred ca sunt totusi cuvinte prea mari..Ma bucur oricum ca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere