joi, 26 aprilie 2012

Vino ...

Cu mainile sprijinite de balustrada balconului, cu o tigara imaginara in mana dreapta si o cana goala in cea stanga, privesc de-a lungul bulevardului in asteptarea ploii. Ador mirosul de asfalt curatat de ploaie, ador muzica rotilor ce ruleaza nestingherite facandu-si loc mai mult sau mai putin prin aglomeratia orasului..ador ploaia, asfaltul..imi ador orasul. Niste nori negri tare suparati se apropie tiptil de balconul meu si ostentativ mi se adreseaza pe un ton semi-ironic:  "Astepti ploaia? Mai ai de stat". Suparata imi aduc cana mai aproape de piept, scot limba la ei intocmai ca un copil mic caruia i s-a luat jucaria si ma pun pe asteptat. Vreau gustul ploii pe limba, vreau sa se ridice aburii din asfaltul ud si fericit, vreau tigara sa nu mai fie imaginara. E o dimineata frumoasa totusi. E pe gustul meu, fara vant, fara soare, cu o temperatura potrivita pentru o viata perfecta..nici prea cald, nici prea frig..nici prea rau, nici prea bine...



Frantura

Azi-noapte m-am visat plutind pe mare cu masina. Apropiam de inima o tigara mirosind a parfum masculin si se aprindea instantaneu. O duceam usor intre buze si simteam aroma penetrandu-mi toti porii. Zambeam. Asta stiu sigur. Imi amintesc si ca in dreapta mea se gasea silueta unui barbat imbracat pe gustul meu, fixat adanc in scaun, speriat de setea cu care apasam pedala de acceleratie si strapungeam diabolic toate valurile. Stiu ca imi placea sa-l chinuiesc. Imi placea sa-l sperii, imi placea sa-l vad incremenind sub puterea apocaliptica a imaginatiei mele. La un moment dat, i-am deschis geamul sa il loveasca in fata festinul curentilor de aer si-a inceput sa tipe. Am tras frana de mana brusc, i-am scos centura si cu o privire sfidatoare si rece in acelasi timp i-am spus: " Coboara!" ..


Se pare ca nici in vise nu suport prezenta oamenilor slabi in apropierea mea. Cert e ca m-am trezit cu zambetul pe buze si incapatanatul, nu vrea sa mai plece..nici el si nici mirosul fin de barbat .

PS: Hai cu ploaia! sa fie totul la superlativ..

ca te iubesc sa-ti spun  numai cu fapte  .

3 comentarii:

  1. Ploaia e ceva genial... atata timp cat nu trebuie sa ies din casa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. o clipa de ploaie, este rai...
    frumoasa postarea, imi place foarte mult cum noantezi lucrurile si cum le dai cate un rol, cum bagi fiecare detaliu in seama...

    RăspundețiȘtergere