vineri, 25 mai 2012

Question.




Am mai simti oare ceva daca ne-am intoarce? 

22 de comentarii:

  1. intrebarea asta ma chinuie si pe mine...
    o sa simtim ceva dar nu acelasi lucru cum a fost la inceput...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu vreau sa simt ca la inceput. Mi-ar fi de ajuns sa simt si ca pe la jumate..Dar oare..?!

      Ștergere
  2. Ăștia-s origamii mei! :D Gata, fac plângere la poliție! :)

    Prietenia e ca un fir, care o dată rupt, poate fi legat la loc, dar rămâne nodul. Octavian Paler

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt sute de origami, deci nu sunt ai tai, aceia care lupta pt dorinta ta:D. Deci..no plangere at all!:P

      Nu este vorba despre prietenie in intrebarea mea. Nu sunt genul care sa se intoarca in prietenii rupte, orice s-ar intampla.

      Ștergere
    2. Deci nu trebuie să mi-i număr iar! :))

      Ștergere
    3. Rautate, ar fi cazul sa-i numeri si sa te convingi ca nu sunt ai tai :). Sa nu ma trezesc cu vreo citatie de la politie :P

      Ștergere
    4. Dacă-i număr și găsesc lipsă, tot vei primi citație! ;)

      Ștergere
    5. Sa ii numeri in prezenta mea, altfel nu merge. E subiectiva treaba :)

      Ștergere
    6. E și mai bine așa! Cum descoper lipsa, cum te și predau poliției fără să mai ai timp să fugi! :D

      Ștergere
    7. Asa pică ai pe mine ? :) Oricum nu vei avea cum sa descoperi lipsa, dar e de apreciat sinceritatea "dusmanului" :P

      Ștergere
    8. Pentru că se apropie 1 iunie, îți las ție acești 4 cocori! :)

      Ștergere
    9. Ai putea sa faci o fapta buna, sa fabrici 4 cocori pt mine si sa mi-i donezi:). Sa ajuti la implinirea unei dorinte :P

      Ștergere
    10. Cu 4 cocori nu se face iarnă, îți trebuie 1000! ;)

      Ștergere
    11. Daca fiecare ar gandi "cu o floare nu se face primavara" chiar nu s-ar mai face primavara. Si ar fi pacat, nu crezi ?

      Ștergere
    12. De acord, dar trebuie musai 1000 de cocori! :)

      Ștergere
    13. Facem o petitie pe facebook ceva ;)) pt adunarea a 1000 de cocori si ne alegem o dorinta colectiva :P

      Ștergere
    14. Merge pe facebook, dar ce își doresc toți oamenii?

      Ștergere
    15. Poate gasim ceva ce isi doreste o majoritate..:)

      Ștergere
    16. Facem sondaj! Dar, stai că nu este bine, în zilele astea parcă văd că iese Gigi Becali! :))

      Ștergere
    17. Totusi, selectam si noi persoanele pe care le includem in afacere. Nu chiar pe oricine, drept urmare nu va iesi Becali :D

      Ștergere