sâmbătă, 19 mai 2012

Sambata.





E momentul meu. Cald in casa, picaturi zgomotoase de ploaie pe balustrada balconului, muzica de un anumit fel si..liniste. Doar eu si toate camerele goale la picioarele mele. Daca tot a stricat ploaia planurile mele pentru seara asta, macar sa ma bucur de ea din interior. Sa n-o trag prea tare de urechi pentru ca cica incerc sa fiu mai buna, mai putin colerica. Mi-ar placea sa ies putin din decor printr-o discutie lunga la telefon cu un strain care sa ma surprinda placut, insa cum surprizele placute sunt din ce in ce mai rare, iar strainii din ce in ce mai putin interesanti si mai mult limitati, ne stavilim si noi poftele si ..mai turnam un pahar de vin. De fapt un sfert, ca sunt al naibii de frumoase uneori manierele. Parca si paharul cu picior se simte rasfatat cand nu e plin pana in buza si dat pe gat la foc automat cum se poarta la noi, ca vorba aia " alcoolul sa curga, problemele sa duca [...]" .




Etc etc etc ...

Un comentariu: