luni, 29 octombrie 2012

Calling out winter.


Catapulteaza-ma acolo unde iarna a sosit deja. Arunca-ma pe un trotuar pustiu, alintat doar de fulgii de zapada ce cad necontenit. Vreau sa-mi scartaie zapada sub picioare, sa merg ore in sir imbracata gros, ca un eschimos. Sa ninga linistit, fara vant neprietenos, fara suflete dezlantuite ce-si striga nenorocirea pe strazi. Nu vreau decat liniste si zapada. Un nas rosu si inghetat, mangaiat de parfumul de nedescris al zapezii si liniste. Multa liniste si ganduri calde, calme. Manusi groase si frumos colorate, caciula asortata, fular infasurat de cateva ori in jurul gatului si-ai mei mult-iubiti bocanci. Vreau sa ascult iarna si nimic altceva. Vreau sa vad mult alb in jur, sa ma bucur de iarna, de linistea ei, de mirosul ei..sa-mi bucur narile, sa ma ciondanesc in treacat cu nasul rosu care ma trage de urechi pentru ca l-am lasat asa in vant si-acum lumea il confunda cu Rudolph..Inchid ochii. E iarna . Trag adanc frigul in piept si imi las gandurile sa zburde catre cana aburinda de vin fiert ce ma asteapta in primul spatiu cald si acoperit in care voi pasi. Mmmmmm....trag iarna adanc in mine...o dizolv printre atomii mei si-o inglobez cu drag ca pentru totdeauna...O portie de iarna schimba stari..emotii..Te lasa sa fii tu. Cat mai tu cu putinta.

2 comentarii: