miercuri, 10 octombrie 2012

esti om. Si pentru asta ma plec.



Ma doare capul. Zvacnesc tamplele de amintiri ce mai revin din an in paste pe ecranul din fata ochilor...ochilor mintiii. Se scurg momente ce au fost din colturi de ochi umezi...In coborarea lor se agata de taisul unui zambet dulce-amarui..si-apoi se izbesc fara speranta de supravietuire de bumbacul ce acopera sanii..sufletul..Nu sunt lacrimi ce sfasie..nici macar lacrimi ce dor..sunt lacrimi ce spala nepotriviri ce nu au tinut de noi..ci de acel ceva ce sta mai presus de noi..de oameni...Sunt lacrimi pasagere ce fixeaza in memoria sufletului amintiri frumoase, gesturi grijulii, mangaieri protectoare de suflet si de trup..Restul e tacere. Caci suntem oameni maturi. Caci mi-esti si mi-ai ramas drag . Caci ai castigat un loc adanc marcat in casuta unde tin respectul ..pentru ca...Uf, pentru atatea motive..

Iti doresc din tot sufletul exact ce imi doresc si mie..dar mai presus de toate, iti doresc sa ajungi sa fii iubit..ingrijit si protejat de bratele unei femei calde, iubitoare, plina de tot ce meriti..dar mai ales datatoare de liniste..de multa liniste..Aceea pe care stiu ca o cauti de ani intregi..Meriti ! Meriti tot ce e mai bun..ce ai dorit, dar n-ai putut avea..cu ele..cu mine..cu oricine...

Te pup, suflete drag,...Desi nu as fi vrut nicicand sa recunosc, esti unul dintre regretele mele..Dar cu sufletul impacat totusi mergem inainte.

4 comentarii:

  1. Cu totii avem regrete. Dar avem si amintit frumoase care, cred eu, valoreaza mai mult decat regretele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite si un post scris din suflet fara floricele si "fictiune".Felicitari!!! Daca regretele depasesec in intensitate amintirile , inseamna ca nu ti-ai spus inca ultimul cuvant. Nu lasa intrebarile "si daca ar fi fost" "si daca as fi facut" sa te bantuie pe viitor. Nu ai nimic de pierdut, daca e acel om "bun" nu va ramane niciodata indiferent la ceea ce ii vei spune, la ceea ce ii vei propune.INCEARCA vei avea doar de catiigat!!!!
    Acum poti sa-mi dai dreptate ca au fost 2 iepuri? NEASTAMPARATO :)
    Semnat primul anonim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce te-a facut pe tine sa intelegi ca as avea intrebari fara raspuns in mintea sau sufletul meu:).
      Multumesc, sa spunem, pentru sfaturi, insa chiar nu era cazul. Imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu, nu iti pot da dreptate nici de aceasta data pentru ca nu stii ce spui :). Si fii atent si la detalii data viitoare :P ..la sfarsit am scris " cu sufletul impacat mergem inainte ". Si inca ceva..te rog frumos si cu respect ca atunci cand mai postezi comentarii pe blogul meu sa ai grija sa fie corect scrise pentru ca altfel, ma voi vedea nevoita sa le sterg :).

      O seara minunata :) si neastamparata.

      Ștergere