miercuri, 24 august 2022

Iuhu, să fie iar un trafic nebun!


Brățările de gleznă îți amintesc de mare, de cafelele bune băute la primele ore ale dimineții ascultând valurile, de rochițele vaporoase care nu acceptau companie nici măcar de la o minusculă geacă de blugi aruncată de formă pe umeri, iar uneori parcă nici lenjeria nu mai părea indispensabilă.

Iar azi, dimineața mă prinde bând cafeaua în vârf de pat, îmbrăcată în halatul meu pufos de toamnă-iarnă și așa bătrânește, parc-ar merge și ceva ușor tras peste glezne. E amuzant cum îmbătrânesc verile, e interesant cum îmbătrânesc și eu.

...și iar îmi promit că la anul, voi sta 2 săptămâni de concediu de vară la mare, fără a mai mișca de pe plajă. 

De fapt, nu. Anul acesta voi fi si mai arogantă: îmi promit că la anul, concediul de vară va fi de 3 săptămâni și acelea toate la mare. Pam-pam! 

PS: dar cică tot 30 și ceva de grade vor fi astăzi.  Așa că momentul meu de toamnă va dura fix până puțin mai târziu. #bucurie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu