miercuri, 17 august 2022

To new beginnings


 Scrollând astăzi puțin Instagramul la primele ore ale dimineții, să alunece cafeaua mai bine, punându-mă la curent mai cu poze frumoase făcute recent de diverşi, mai cu ultimele minciuni aruncate în online de unii şi alții, am dat şi peste o vorbă de duh tare drăguță: "Little things make bigger things happen." Buăi şi chiar am simțit nevoia să-mi pun o dorință. Că mi-au ieşit 3, asta e altă poveste. Când zice omul neaoş că femeia-i nesătulă, apăi să-l credem că tare bine zice. Plec spre serviciu şi mergând pe trotuar agale, cu entuziasm ca de luni doar că miercuri, fix înainte de a intra pe poartă, îmi zic: "Hmm, parc-ar merge Latte-ul meu preferat cu amaretto de la 5 to go azi, fix azi, să simt că-i weekend-ul mai aproape", când de obicei, beau toate siropelile şi dulcegăriile de pe mapamond. Intru, comand şi aşteptându-mi cuminte rândul la fericire, îmi cad ochii pe tejgheaua doamnei amabile şi super drăguțe, ca de obicei, unde un pui de cocor Origami stătea atât de țanțoş, de parcă n-ar fi fost dimineață şi greu şi pentru el. Mi-a fugit gândul într-o clipită la acea frumoasă legendă japoneză, care ne promite că cine va plia 1000 de cocori Origami, va avea o dorință împlinită de zei. 

Panică! Eu - zero răbdare, zero talent pentru a plia măcar un cocor - 3 dorințe puse şi, la o matematică rapidă, 3000 de cocori datorie -. Nu arată chiar avantajos. 

Dar pentru sufletul meu, semnul acestui pui de cocor a fost azi mai mult decât aducător de bucurie şi speranță ♥️. Sunt convinsă că între aripile lui semețe, poartă un coş pentru mine, încărcat cu o porție de curaj, una de răbdare şi cea din urmă de voință, pentru a mă apuca de "lucrat" măcar la una dintre cele 3 dorințe ale copilului nesătul din mine 🙏🏻🤍

#randuripentrusuflet #hranapentrusuflet #lasatezguduitpentruatescuturadenenecesar #iubestecopile #imbratiseazapentruliniste #becurinoipentrudrumurinoi 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu