miercuri, 10 august 2011

alerg printre masti de minti calculate.Grozav de calculate.




7 comentarii:

  1. hidoase..dar poate ca semnifica ceva. Esti originala, i give you that :)

    RăspundețiȘtergere
  2. thanks for the smile. Intotdeauna ceva legat de mine va semnifica ceva :).

    RăspundețiȘtergere
  3. no need to. era unul sincer. Imi place ca,-hei,surprise!,-gandesti. Desi evit orice fel de fir intre tine si mine. Just in case :) . You.re Too dangerous to keep alive.,sau cum naiba s,o scrie.
    Sar.na si o seara,de fapt, o noapte placuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) asa periculoasa ma percepi? De ce? Pt ca gandesc?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu. am intalnit si femei cel putin la fel de inteligente. Insa tu esti ,nu stiu,excesiv de imprevizila,independenta,si aeriana,asa.In sensul ca pari un fel de statuie de bronz,superb sculptata,dar tot rece ca o statuie. Nu pari capabila de verbul 'a simti' :/. adica evit sa,mi fac amici din cei ce nu par sa aiba profunzime emotionala,desi ai un alt fel de profunzime..'metafizica' asa. rr,ce naiba am zis eu aici..dracu stie

    RăspundețiȘtergere
  6. ..si eu am acasa, 3, de genu, dar diferitee;d

    RăspundețiȘtergere