miercuri, 10 august 2011

Summer rain.




Mmmm...m-am trezit in miros de ploaie si zgomot de roti pe asfalt ud. Mi-era dor de asa ceva si gust fiecare adiere de vant ce strabate prin porii plasei anti-insectenesuferite. Ma ridic si-mi incep traseul zilnic..baie - cuptor cu microunde - scaun pc. Imi savurez cana plina cu lichidul meu preferat si dau drumul la muzica...Si " Am crezut ca e de ajuns sa fiu/ Si ca e de ajuns .."..nu nu, e prea trista...schimbam..Nu mai vreau un ieri, vreau un azi ..unul nou, proaspat, cu miros de ploaie si zgomot de asfalt racorit ce-si striga bucuria la fiecare pereche de roti ce il atinge..cu multe zambete, multa muzica, fara barbati si mai ales..cu un tnuva espresso langa mine..

" She says: << Love sucks this way >>
Another evening goes away,
Night and day,
Night and day she hates that feeling..
I can`t explain...I got a lot of love..lot of love..
Night and day,
Night and day..She hills my feelings...

Freeeeedooooooom ! All i want is one more night .." Da da da ! Melodia asta da !


Da...zambesc..nu-mi amintesc de ieri ...Ma bucur de azi ca un copil...ma bucur de ploaie ca de un eu fericit..E departe ce a fost ieri..Aproape ca nu-l mai pot repera pe axa mea temporala..Gata, bagaje..Si in curand,  muzica mea in timpane..volanul in mainile mele insetate de posedat sosele..Orgasmatic..O zi superba imi doresc.


7 comentarii:

  1. si eu iti doresc la fel,calatoareo :)/ misto de tine,stai pe drumuri,sofezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. si aici a plouat.si inca mai ploua. imi place ploaia,nu prea inteleg de ce,dar imi place. Parca vad un pui mic de geniu,plouat,si zambind.asta daca nu injura printre dinti

    RăspundețiȘtergere
  3. vezi mai bn puiul de geniu afundat intr'un sac de dormit, pe un balansoar ce se gaseste pe terasa acoperita a unei case situate pe deal, cu vedere spre toata valea..cu cana in mana, asteptand o noua ploaie din cerul plumburiu:) neata.

    RăspundețiȘtergere
  4. neata . Frumoasa imagine. Parca prea idilica sa poata fi adevarata :). Mai fa o cafea,tigari am eu !

    RăspundețiȘtergere
  5. nu fumez:) dar o cafea fac, cu zahar:) o zi buna sa ai:)

    RăspundețiȘtergere