joi, 25 august 2011

Plecata departe in apropiere.


Mmmm..aroma de cafea proaspata in nari..Fac o mica paranteza ...de liniste ..Merit. Sunt satula..Nu mai vreau, nu mai am chef, nu nu nu ! ..Intre gradinile de beton, nasc. Dau nastere unei oaze invelita in abandon. Abandonez   cotidianul, ma indepartez de tactil si plutesc..Plutesc printre vaporii fierbinti de cafea.

Se imbata . O face pt ca vrea departe.Cam pretentioasa respiratia ...Sau poate doar etern nemultumita ..Ca vorba `ceea, tot femeie e..

Departe de gardul coplesit de lianele murdarite cu alb, dincolo de preroratiile particulelor egoiste de lavabil ce trag de fiinta`mi cu toata setea posibila..plec. Plec in cautarea goliciunii...Pana si caldura devine insuportabila..imi arde inauntrul, imi arde exteriorul..cauta o iesire ..cauta usa ce pare sa se fi dizolvat..


Hmm..iar celelalte femei..Dorintele...oh, nesabuitele !  Viseaza ca niste copile cu orizonturi nemarginite inca de varsta..Viseaza la goliciunea aceea..la fuga dibace catre ea..catre salvare..

Vreau o plaja de nudisti. Vreau nisipul fin... plin de cazaturi de varsta a 3a, preocupate doar de ele insele..sa imi ofere libertatea..sa`mi gaseasca usa..sa`mi ofere un loc in mijloc..si cu toate astea , sa fiu in exterior..In afara tuturor..Doar eu si cafeaua mea..Singurele regine, singurele slujnice..Eu pt ea ..ea pt mine..Mama ei de clanta ..Maine o sa chem pe cineva s`o repare. Ma impiedica sa folosesc usa.

3 comentarii: