marți, 9 august 2011

Dar ea avea o tacere in ochi.


Pentru ca nimic nu e mai bun pt o minte deconcertata decat un pahar cu suc natural de portocale. Pe deasupra, ajuta la taiat greata. Greata rezultata din amestecul cu oameni plafonati, insatiabili de mediocritate. Si ma intrebi de ce nu ma multumesc purtatorii de penis, de varsta mea..si ma intrebi de ce tind spre sfere inalte..de gandire, de sperante, de perspective..Poate pt ca mi se apleaca de la rebuturi, poate pt ca eczemele de pe piele sunt rezultatul alergiilor provocate de barbatii treilazecemii...Si nici macar nu sunt meschina cand afirm ca unii barbatii sunt asa..Nu sunt eu cea misandra, dar nu sunt nici copilul care sa nu inteleaga preturile oamenilor..Oh, iar tu esti atat de ieftin..Nici macar nu apuc sa fixez un pret pt tine, pentru ca sari repede in fata clientilor si toate trasaturile tale urla din rasputeri : " Sunt ieftin ! N-am o viata personala, dar nu ma doare. O am pe a voastra ca tema a zilei pt comentat." Nevertebratule, imi e mila de tine..Ti-as arunca un colt de paine vechi, insa sunt persoane care au probleme reale si ar da orice pt el..Tu in schimb ...dupa ce ti-as da coltul de paine si mi-ai spune un multumesc patat de zambetul fals afisat, mi-ai admira spatele indepartandu-se si m-ai injura aprovizionandu-mi frigiderul pt suficiente sarbatori. Si cand ma gandesc ca ai certificat de nastere ce te integreaza in specia umana..Doamne, cred ca asistentelor medicale si doctorilor le-ar trebui verificate dioptriile mai des..Ei chiar nu au vazut ca a iesit un animal dintr-un om? Pacat de omul acela..ghinionist, ce sa spun. Pt ca nimic nu e mai bun pt un gust amar si pt o senzatie de gaura neagra in stomac asa cum este un pahar de suc natural de portocale.

Este vreun second hand dornic de a scoate spre vanzare si obiecte la mana a 2a la puterea n ?  Am o oferta.

2 comentarii: