sâmbătă, 9 februarie 2013

Si puiul piu.



Plimba-ti  gandurile usor pe sira spinarii mele. Alunga-mi satietatea cu aroma-ti de barbat ferm, infipt cu bocancii in realitate. Miroase-mi fanteziile prin contactul buzelor tremurande si-agita-mi setea cu sarea depusa de-a lungul timpului pe podul ce uneste maxilarul stang de cel drept. Lasa-ma sa-mi pierd mainile prin parul tau, lasa-ma sa ratacesc in furtuna din ochii tai, pentru ca atunci cand ma vei strange in brate sa stiu sa apreciez linistea calda de-acasa. Stai cu mine pe varful muntelui si fa-ma a ta cu gemete zgomotoase, trageri de par si atingeri sfichiuitoare de palme pe fese. Ramai cu mine la baza muntelui, cand ne vom adaposti de furtuni, eu in bratele tale primitoare, tu cu nasul in parul meu, miscandu-ne incet, alintati simultan de gemete innabusite, reiesite din adancimea caldurii umane. Fii cel care-mi incalzeste cana de lapte si mi-o aduce tiptil sa nu ma sperii, cel care sta in fata mea pe vine, cu mainile strangandu-mi genunchii in causul palmelor si-mi saruta din priviri varful carn de nas. Si voi fi cea care te respecta, te-alinta, te are intr-un desen cu linii fine, trasate de buricele degetelor dornice sa ramana. 

2 comentarii:

  1. Iti citesc blogul de ceva timp, dupa ce am vazut ca fratele meu ti-l citeste si am fost curioasa sa vad de ce. Am observat ca nu esti coerenta; exprimi anumite ganduri intr-un mod lipsit de substanta, dar probabil nu esti in totalitate vinovata, avand in vedere ca asa scriu multe fete care se considera bloggerite. Sa spunem ca "se poarta". Potential ai, nu zic nu. Nu stiu ce varsta ai, nici cat este de relevant, insa daca ti-ai reciti textele si ai avea o viziune matura asupra lor, ai realiza modul adolescentin in care sunt scrise. Probabil, poti mai mult. Daca e asa, incearca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pt parere. Vreau doar sa mentionez ca nu ma pretind a fi o "bloggerita" care merita citita sau apreciata din punct de vedere al scriiturii. Pentru mine am dat nastere la blogul asta, pentru mine scriu. Atat si nimic mai mult. Nu vreau sa revizuiesc, sa devin "mai" coerenta, vreau pur si simplu sa am gandurile mele haotice notate undeva. O zi minunata sa ai! :)

      Ștergere