vineri, 1 iulie 2011

Pentru ca zambetul invarte lumea.


Ce urati sunt oamenii cand nu zambesc. De fapt, nu sunt urati, dar nici nu transmit lucruri frumoase sau macar atragatoare.

Imi place sa privesc oamenii, desi, observandu`i in stare taciturna, nu reusesc decat sa ma nemultumeasca. Lipsa unui zambet schimonoseste intr`atat chipul unui om, incat iti poti inchipui cu usurinta numai lucruri neplacute despre caracterul acestuia, lucruri care poate in realitate nici macar nu exista.

 Astazi, innotand in piscina, chiar ma uitam pe chipurile celor din jurul meu si incercam sa gasesc ceva frumos , ceva uman, calduros dincolo de moaca glaciala sau mai bine spus, seaca a tuturora.Pur si simplu nu`mi placea ce vedeam..reiesea aroganta din atat de multe chipuri care poate ascundeau un suflet  ce n`avea nimic de`a face cu aceasta trasatura . Cel mai frumos in schimb era chipul unei fetite care venise cu mama ei..si o vedeai ca radia..ii simteai zambetul iesindu-i prin toti porii, nu doar reflectat pe fata. Simteam bucurie si mi-a placut atat de mult ce transmitea, incat ii "iertam" stropiturile nenumarate, intersectarile fara pauza intre noi doua, desi nu-mi sta in fire, fiind o fire destul de irascibila cand vine vorba de copii. Nu vreau sa deviez sa ajung la argumente pt care imi este extraordinar de teama sa am un copil, ci vreau sa raman la singurul zambet curat din acel ambient in care am petrecut astazi vreo doua ore. Pur si simplu mi-a creat o cu totul alta stare de spirit fata de cea pe care o aveam uitandu-ma in atatea perechi de ochi de adult , care nu transmiteau nimic, pur si simplu nu puteai trece de valul de peste ochii lor..

Ganduri de tot felul tasneau la adresa lor si, din pacate, nu unele pozitive.

Si reveneam la chipul fetitei..si ma bucuram cand ne intrepatrundeam culoarele de innot si ..pur si simplu, se stergea orice efect tampit pe care il lasau adultii asupra mea. Doamne, ce pura e bucuria unui copil ! Ce urate sunt fetele adultilor..cat de mult li se modifica fata datorita diverselor evenimente care apar in viata, pe toate planurile..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu