vineri, 1 iulie 2011

Ultima cadere a vietii noastre.


Am citit asta la statusul unui strain proaspat adaugat in lista de messenger. M-au pus pe ganduri cele cateva cuvinte scrise acolo sus, in vazul tuturor..Oare care este ultima cadere a vietii noastre?

E moartea?

E ultima noapte de extaz traita cu o persoana de sex opus?

E ultima suferinta din dragoste care iti stoarce si ultima lacrima si iti lasa sufletul gol, ucis printr-o sagetare fix in mijloc?

E un succes enorm in urma caruia spui pe deplin satisfacuta " gata, acum pot sa mor" ?

E moartea unei persoane dragi care iti taie orice speranta de continuitate?

Sau e pur si simplu un status intr-o zi proasta a unui om care gandeste si mai ales constientizeaza ca are o zi innecata intr-o depresie uimitoare?

Si sunt doar cateva dintre intrebarile care mi s-au nascut in minte de la un simplu status..Sau poate nu chiar atat de simplu..Dar e la munca el si..nu`mi poate raspunde de ce are statusul acela..Mi-a spus o chestie evaziva, desi stiu ca poate mai mult , dar..Unii oameni lucreaza, nu stau ca sefii in vacanta pe banii parintilor inca de cand s-au nascut.

Oricum..mi-a placut statusul si..a fost unul dintre putinele lucruri despre care mi-a placut sa scriu fara sa ascult muzica. N-am avut nevoie de nici o melodie, doar de gandurile mele. Si asta chiar e ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu