vineri, 1 iulie 2011

Stau la rand la fericire.

Cand citesti postul asta, daca se poate, da-i si play la melodie.




Vreau sa iubesc pe cineva. Nu vreau doar sa`mi doresc, vreau sa se concretizeze. Vreau sa ma simt devorata in intregime de un barbat care stiu ca are niste sentimente pt mine. Nu vreau sa ma iubeasca ACUM. Vreau doar sa simt ca ii pasa, ca e atasat de mine si sa`mi creeze niste premise dragute pt viitor.


 M-am saturat sa ma plimb intre vise pt viitor nascute din niste vorbe spuse in vant si intre trecutul care din fericire/pacate inca ma face sa ma simt bine, inca imi da o stare de caldura, inca ma excita la naiba de tare, inca..inca..inca... Pt ca ar fi prea usor daca n-as mai simti nimic fata de trecut, atunci..sa fie greu,zic...cu dileme, probleme, intrebari fara raspunsuri, raspunsuri la intrebari pe care nu mai vreau sa mi le pun si tot asa..


Vreau un barbat. Si din pacate pt mine, il vreau acum.


 Nu vreau baieti, nu mai vreau pustani care sa ma aposteze pe mess doar pt tatele`mi mari intre care si-ar infige-o macar o data ( pustani insemnand minti puerile de spermatozoizi disperati. A nu se incerca sa se puna o limita de varsta la pustime. ) sau, care sa imi propuna o aventura constanta..cu tot ce implica..sex bun, frecvent si cu aceeasi persoana. Nu vreau sa isi infiga nimeni o bucata de carne in bucata mea de carne. Nu sunt un macelar si nu`mi aprovizionez magazinul. Dar cui sa-i spui asta? Unei majoritati disperate DOAR dupa schimburi de lichide?

Frate, deci nu sunt o frigida, deci vreau sa schimb lichide..mor dupa asa ceva, ador sa il fac pe cel de langa mine sa tremure, ador sa imi simt tremuratul datorita cuiva, ador sa ma simt dominata, sa domin, sa devina sexul masa principala a zilei, DAAAAAAR , nu vreau doar asta ! E atat de greu de inteles ? E atat de greu din partea barbatilor sa doreasca o relatie? E atat de complicat din partea baietilor sa inteleaga ca pot fu*e mult mai de calitate o tipa cu care sunt de ceva timp si cu care pot ajunge sa faca absolut orice, in urma unor discutii sau pur si simplu a unui gest brusc, care sa o intoarca asa cum vrea el si sa o pozitioneze acolo unde isi doreste el?

Ma rog, realizez ca acum vorbesc de anumite cazuri de femei..Constientizez ca exista si femei dificile, blocate pe "nu", pe care le-as bate cu mana mea..dar totusi..momentan faceam referire la mine..si..

Sa ne punem pe asteptat, ca oricum altceva nu avem de facut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu