miercuri, 27 iulie 2011

Vei plange mult ori vei zambi?

Eu 
nu mă căiesc,
c-am adunat în suflet şi noroi-
dar mă gândesc la tine.
Cu gheare de lumină
o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul,
că sufletul mi-aşa curat,
cum gândul tău il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plânge mult atunci ori vei ierta?
Vei plânge mult ori vei zâmbi
de razele acelei dimineţi,
în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:
"Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?"



Lucian Blaga.




*semne de intrebare*zambet*imaginatie.bolnava*frustrare*justUs*

10 comentarii:

  1. placuta poezia,mai putin ultima propozitie..aia cu lacuri cu noroi in fund. f neinspirata dupa parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer,as prefera ..un fund. De femeie. Insa nu curva. Cuminte. I,m gettin' too old, i know

    RăspundețiȘtergere
  3. U're gettin' normal;) parca prea normal sa fii credibil:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))))) ms. de mult n,am mai ras asa cu pofta ! pai sunt si normal in acelasi timp. Si anormal. SI toate la un loc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pofta...hmm..:) . Dragul meu, ma bucur ca ti-am stimulat poftele:)) . O seara frumoasa sa ai :) .

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte tipic..pt tine :). Tu ai fi buna de femeie fatala,de gheata,de aia cu rochie rosie si manusi lungi,de prin cabareturile filmelor cu detectivi. Un fel de vampa ce suge visele barbatilor slabi.
    SI tu sa ai o seara asa cum vrei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Visele barbatilor slabi..hmm...:). Destul de anost..prefer sa fiu femeia care sa copleseasca gandurile barbatilor puternici . Si nu dintr-o poza :).

    RăspundețiȘtergere