sâmbătă, 30 iulie 2011

Orizont crepuscular. Multumesc pt dimineata asta.

" eu pot fi conditia necesara si suficienta pentru mine "  ( furat de pe http://orizontcrepuscular.blogspot.com/ )


Stii, mi-ar placea sa cred ca tine. Nu sunt genul pesimist care plange la fiecare tragedie a lumii din jur, preconizand ca sunt sanse de 90 % sa i se intample si lui asa ceva, dar nici genul perfect optimist, care vede floricele pe campii, curcubee si iubire absoluta in fiecare por al universului , dar realismul din mine ( care oricum nu e nici el intr`o proportie covarsitoare, din anumite motive) ma face sa detest singuratatea. Slabiciunea umana consta in asta, dupa mine, in faptul ca mai devreme sau mai tarziu, trebuie sa recunoastem ca avem nevoie de oameni langa noi. Si ar fi atat de bine daca as incapea in acel butoi de putere glaciala, care te pocneste violent peste fata crispata strigand parca, prin gestul ei : " Trezeste-te ! Oricum esti singura printre caini !" . Insa, dupa cum se deduce, nu incap in butoiul ala. Are chingile prea stranse pentru pieptul meu considerabil si atunci..ma multumesc sa inot prin lume.E cam involburata ce`i drept. Probabil pt ca azi este innorat.

[ Ma mir ca scriu postul asta. Azi chiar mi-e bine. Simt zambete largi cum trag cu dorinta de obraji, nelasandu-i nici o clipa sa revina la pozitia initiala. ]


*nerabdare*umezeala*dorinta*muzica*relaxare* 

4 comentarii:

  1. app, nu ca ca mor de curiozitate,dar tu cine mai esti ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt eu. Intotdeauna mi s-a parut stupida intrebarea. Ce vrei de fapt sa stii? Daca ne cunoastem?

    RăspundețiȘtergere
  3. da,in sensul asta. Deh, noi barbatii suntem totusi mai prostuti. Ne exprimam aiurea

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu fi sarcastic:). Nu ne cunoastem. Azi a fost primul meu contact cu tine ..sa-i spunem asa, "prostutule" .

    RăspundețiȘtergere