luni, 4 iulie 2011

Prea mult fum in jur. Sau nu. Cat trebuie. Sau poate nu.


Vreau un barbat la care sa visez..Nu un strain pe care sa il concep din franturi imaginare..Nu..Vreau un barbat real care sa`mi devina vis neincetat...


Nu cer caldura sufleteasca acum..Nu e timp pt asa ceva..Nu vreau sa ma tii in brate pt a ma face sa citesc dragostea in ochii tai.. Fug de sentimente azi, mai ales de cele impartasite.. Vreau sa ma futi bine, nu mult neaparat...dar bine..Sa ma lasi sa te privesc, cotropitorule, direct in ochi pentru cateva secunde.. si sa iti spun " Pleaca, am treaba" .


Sa fie doar un pretext pt a-mi regasi singuratatea. Sa-mi aprind o tigara, goala fiind si sa privesc fumul jucandu-se in aer, in palida reflexie a luminilor de pe bulevard. La urma urmei, totul e fum..sentimente-fum, pasiune-fum, banalitati sau miracole - fum..Totul  se descompune, oricat de consistent ar putea parea. Si vreau sa ma bucur de inconsistenta, vreau sa o simt prin tot corpul care se odihneste acum dupa trepidatiile musculare. Pentru ca am uitat sa precizez, nu ai fost atat de bun incat sa imi dau drumul datorita madularului tau, in schimb limba ta si degetele tale au facut clitorisul sa trimita valuri de caldura si de lichid afara din trupul meu. Doar nu era sa te las sa pleci fara sa iti faci treaba. Nu te-am chemat sa te simti bine, te-am chemat pentru mine si poftele mele de mult neostoite.


Imi plac perlele primite cadou de la mama. Nu ar trebui sa mi le pun intr`un asemenea moment - poate- pentru ca..pentru ca..si pentru ca . Dar o fac. Ma imbrac in cateva siraguri de perle , deschid geamul si imi savurez feminitatea incandescenta. Pielea imi miroase inca a parfum de barbat. Nu e cine stie ce barbat, dar are un parfum ametitor..Pentru mirosul acesta, as trece si peste a doua nevasta a sa..si peste al 2lea copil al sau..si chiar si peste al 3lea care urmeaza ( cred) sa apara.


Imi imbrac rochia rosie mulata pe sani, stil corset..rochie pe care n-as purta-o niciodata pe strada. Mi-am luat`o pt momentele in care sunt doar eu cu mine, pt momentele in care beau cate un succes dobandit..si nu ii tradez menirea ducand`o pe strada, printre atatea suflete murdare si minti imbibate in iz de deseuri. Si intru in cada.Fac un dus aproape rece..doar cat sa`mi intareasca sfarcurile si sa`mi faca foame. Imi place senzatia de foame dupa orgasm, cand imi torturez corpul dandu`i sa "manance" doar..un pahar de prosecco..sau doua..sau trei..pana la sfarsitul sticlei.


S-a facut 4 . Ar trebui sa ma culc. E fum si visul asta ..Dar ce e realitate este ca maine iar ma trezesc la 7. Iar le voi zambi clientilor din deux piece-ul impecabil, ii voi convinge sa cumpere, voi reveni acasa seara satula de pantofii cu toc si de ranile pe care mi le  face fiecare pereche fara exceptie si..probabil voi mai ingurgita o portie de ..fum.

                                                                   ***

Si as putea sa te chem sa-mi bucuri toate intrandurile. Dar nu ma complic inca. Ma mai bucur de principii si respect fata de un anumit concept de "casnicie " si..te voi chema. La urma urmei , nu ma cunoaste si nu ma va cunoaste. In schimb, eu ii voi cunoaste barbatul asa cum doar ea crede ca o face. Dar ce rost are sa ma gandesc? Sa ma macin? La urma urmei, sunt orgasme. I-l rapesc pentru cateva ore in care will fuck my brains out , iar apoi i`l voi inapoia. Deci, stai pe pace femeie...Nu vreau un sot, ii vreau doar madularul. In poze arata bine. Va pup pe amandoi..si pe copii. Mai ales pe ei. Ei n-au nici o vina..nici ca il vreau, nici ca ma vrea.

 Noapte buna !

6 comentarii:

  1. inedit . imi place ” totul e fum” . pt k,pana la un punct,chiar e. totusi,imaginea asta a unei femei fara sentimente, nu ma bucura deloc. si nici nu o inteleg. adica totul se rezuma la un madular ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Este fictiune. Am vrut sa vad daca m-as descurca sa scriu si eu un astfel de post, dupa ce am lecturat atatea bloguri de "curve". Nu te speria, dragul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur ca te descurci. esti varsatoare :) mi.am revenit din sperietura . ORICE mi,.ai spune, orice, niciodata nu o sa ma faci sa cred ca omul e doar ,sau treb sa fie, doar un animal sexual !

    RăspundețiȘtergere
  4. Uh ce mi-a placut faza cu varsatoarea..hmm..mi-ai cam zgandarit orgoliul. Nici nu as incerca sa iti spun ceva care sa demonteze un adevar atat de evident : omul NU este DOAR un animal sexual.

    RăspundețiȘtergere
  5. noapte buna, Corina, mini-geniu ce esti ! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. noapte buna si tie, non-pui de geniu :).

    RăspundețiȘtergere