luni, 25 iulie 2011

TE ROg sa`mi ramai zambet pe buze si placere in suflet.



"  Radem tot mai putin, dispretuim tot mai mult rasul, si-n viata, si-n arta, desi pana la urma ne putem defini ca animale care stiu sa rada..."


Si-mi esti drag. Am emotii de fiecare data cand te aud razand si vibrez cand vorbele tale`mi alinta auzul. Nu spui mare lucru, sau cel putin nu mare lucru proportional cu dorintele`mi, insa imi vorbesti atat de deschis de fiecare data incat n-as putea vreo clipa sa cred ca in viata ta minciuna chiar are loc. Probabil esti asa deschis pt ca nu ma vrei...De fapt, nici n-ai avea cum sa ma vrei in conditiile astea, fiind un om atat de cerebral..Dar oricum, esti minunat asa cum esti..cu defectele tale pe care la altul, cel putin pana acum, nu le-as fi tolerat, dar in acelasi timp, cu masculinitatea la care am ravnit de cand ma stiu.. Esti bine asa..si cate ai indurat doamne..Si ai capul mai sus decat mine, iti simt in vorbe mai multa putere decat as putea gasi vreodata in suflete si trupuri mult mai putin incercate. Ador puterea din tine, as adora sa ma las coplesita de ea..si n-as renunta la aceasta adoratie nici pt o mie de cuvinte, de cadouri sau de picioare sanatoase...Vroiam sa ma indepartez, sub un pretext banal..sa nu-ti dai seama ca am vise cu tine..Insa la a doua trecere prin filtrul gandirii, am realizat ca n-are rost..Gandurile si dorintele nu dispar doar la ne`auzul unei voci..Iti iubesc impactul asupra mea..iubesc ce poti sa faci venind din urma cu atat de multe..si continuand cu atat de multe ..Rasul tau , dar mai ales cum poti face sa fie rasul meu...oh doamne..Pur si simplu, iubesc. Si stii ceva? Nici nu e nevoie sa ma intelegi sau sa ma crezi..stiu aproape 100% ca n`ai face`o, de asta nici nu`ti spun..In schimb,simt. Si asta inseamna totul. Rad cu pofta si iubesc sa rad cu tine.

Ma bucur de barbatul din tine cu fiecare cuvant pe care-l adaugi la discutiile noastre. Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu